-

Det är rätt mycket nu. Fick veta att det i vissa ämnen saknas liiite och det var ju ovanligt. Hamnar alltid i den sitsen att jag väger mellan två betyg. Inte kul. Argumenterande text i engelskan till imorgon ligger jag dock rätt bra till med för att vara mig, så känns bra men som sagt det lilla extra måste till. Redovisningar fredag annars. Så har lite att stå i med. Men jag är snart tillbaka in good shape, I promise. Förmodligen redan ikväll, har ju inte visat det nya i garderoben. Men hästarna väntar inte mer nu. Stay tuned.

(och sorry för allt pluggsnack, håller med Paddis om att det är lite tjatigt. Men plugget är ens liv så vad gör man?)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Har du häst? :)

2009-02-06 @ 10:46:01
Postat av: Fanny

Jessica: Nej, ingen egen men rider gör jag.

2009-02-07 @ 12:29:46
URL: http://soderstrome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0