SWOPPING

Igår var det swopping för hela slanten. Emma och jag möttes upp och tog en fika med hennes mormor under tiden vi väntade på att swoppingen skulle börja och sedan mötte vi upp Sandra, Erika, Ida &Oliver på stora torget och ställde oss för att köa. I ca en halvtimme yrade runt i det pyttelilla tältet och jag hittade en ulltröja/jacka. Senare tog vi och fikade länge i höstsolen på Café Viskan, underbart mysigt!




     
Dagar som den igår är dagar man vill stanna tiden och föreviga stunden.
Jag tvekar inte på att jag har de bästa vännerna.


Bilder från Emma

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tvekar inte heller, inte en enda sekund <3

2008-09-15 @ 14:53:59
URL: http://sandraahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0