Sick och ute i sista sekund

Så var man sjuk, en av många i kategorin. Alla i fyron är sjuka. Kallsvettas, ont i kroppen, hostar. I bet many of you recognize it! Influensan.. Mådde skit i morse när jag vaknade tidigt, men efter att ha sovit lite igen och vaknat lite före ett mådde jag lite bättre. Ipren och té med honung och citron gör susen. Kunde ta mig upp till stan och fixa de sista juklapparna i alla fall. Kul att inte ge något till sina föräldrar imorgon liksom. Ingen hit. Antar att jag i alla fall lärt mig att aldrig vara ute dagen före julafton och handla julklappar.. eller vad säger du Emma?

Nu ska jag se en film femman. Något att äta vore bra med. Enda jag fått i mig är saft, julmust och té. Ingen aptit precis.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nästa år ska vi minsann vara ute redan i början av december, om inte tidigare! Det var väl tur i oturen att vi inte hade köpt några för då kunde vi sjuklingar träffas :D <3

2008-12-23 @ 20:41:31
URL: http://lillaemms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0