En vinnarskalle till 1000!

 
Bild: Sandra Ahlin omgjord av mig.
Bild efter segern igår. Kan inte beskriva den glädje jag kände just då. Att äntligen få vara med den stora skolkampen - kämpa för min älskade skola och segra. Tredje året i rad som vi segrar. Den kämparglöd, laganda och prestationsnivå som vi i Bäckänglaget har är grym. Men vem vet nästa år kanske Teknis tar sig i kragen och kommer starkare än någonsin.
Jag ska nog fan söka till laget nästa år igen. Jag hoppas att nästa års Bäckänglag blir lika bra och visar samma laganda och stöttar varandra till 100% som vi gjorde. Det är det som gör oss på Bäckäng så bra, och jag skulle inte tro annat än att nästa år kommer bli lika bra som de år som varit.

KUNSKAP - KÄRLEK - KULTUR 
H           A            L            I           B
              

Kommentarer
Postat av: erika sahlström

SNYGGAST;D vår lilla kämpe!

2008-12-19 @ 00:46:46
URL: http://erikasahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0